Винахід автомобіля
Широке застосування автомобіля, як транспортного засобу, мабуть, слід вважати із появою швидкохідного двигуна внутрішнього згорання. Німецький винахідник Н.А. Отто з конструював і побудував у 1876 році двигун внутрішнього згорання (ДВЗ), паливом для якого служив газ. Коефіцієнт корисної дії (ККД) цього двигуна виявився вищий, ніж у побудованих у той же час, парових машин.
28 січня 1897 року німецький інженер-конструктор Р.Дизель створив ДВЗ із запаленням робочої суміші не від іскри, як у Н.А. Отто, а від стиску. Двигун Р.Дизеля показав ще вищий показник ККД.
У 1885 році М.Даймлер (Німеччина) побудував мотоцикл, побудував його головним чином для того, щоб перевірити на практиці і довідатися про характеристики ДВЗ.
Вже у 1886 році його співвітчизник К.Бенц отримав патент на триколісний автомобіль з таким же двигуном, потужність 0,75 к.с.